Müügitingimused

Üldised müügitingimused kehtivad nolimit.ee klientide (edaspidi Klient) ja nolimit.ee  omaniku  No Limit Estonia OÜ ( edaspidi nolimit.ee) vahel.
Üldised müügitingimused on kooskõlas  Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega. Lähtutakse www.nolimit.ee tooteinfost, hinnakirjast ning ostuinfost.

Müügi ja hinnakirja muudatused jõustuvad, kui need on avaldatud nolimit.ee poes. Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuse jõustumist, siis kehtivad Kliendi jaoks  eelnevad tellimuse tingimused v.a kui seaduses või müügitingimustes ei ole sätestatud teisiti.

Kaupmees on isikuandmete vastutav töötleja, Kaupmees edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ-le.

Esitades tellimuse nolimit.ee poes, kinnitab Klient, et on tutvunud müügitingimustega ning on nendega nõus.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Maksetingimused

Kiire ja mugav Eesti pangalingid  Swedbank, SEB Pank, Luminor , Cooppank, LHV

Arvega tasumine (postitamine peale arve laekumist)

Hinnakiri

Nolimit.ee veebipoes müüdavate toodete hinnad sisaldavad 22% käibemaksu ning on toodud eurodes, ega sisalda kohaletoimetamiskulusid.

Koheletoimetuskuludeks saab Klient valida endale sobiva postiteenusepakkuja ostu vormistamisel. Postikulu hinnad sisaldavad käibemaksu.

Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

Tarneaeg Eesti siseselt on 1-4 päeva

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Nolimit.ee kasutab kaupade tarneks kas DPD või Omniva pakiautomaadi teenust. Kliendil on ise võimalus valida, millise eelpoolnimetatu teenusepartneri teenust ta kasutab.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-4 tööpäeva jooksul alates tellimuse laekumisest.

Toote tagastamine

Kui kaup ei vasta Kliendi ootsutele, on õigus see tagasi saata 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist. Postikulu maksab sellisel juhul klient. Tagastatav toode peab olema kahjustamata, originaalpakendis ning kasutamata. Raha tagastatakse kliendile 14 päeva jooksul peale kauba tagastust nolimit.ee lattu (sh kauba ostul makstud postikulu).

Tagastus teha Rakvere Vaalakeskuse Omniva pakiautomaati. Kontakt +372 57808584 info@nolimit.ee

Garantii

Vastavalt Võlaõigusseadusele on Kliendil õigus pretentsioon esitada 2 aasta jooksul.

Garantii korral võtta ühendust maili teel info@nolimit.ee

Pretensiooni esitamise õigus

Nolimit.ee vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on nolimit.ee kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@nolimit.ee

Nolimit.ee ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui  ostetud kaubal on puudused, mille eest nolimit.ee vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Nolimit.ee vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on nolimit.ee osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@nolimit.ee

Kui ostja ja nolimit.ee ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja nolimit.ee vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Muud

Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhindutakse Eesti Vabariigis kehtivast seadlusandlusest ning poolte vahelisi suhteid reguleerivatest õigusaktidest.